Google

Novinky ze společnosti Google

  1. O společnosti Google
  2. Novinky ze společnosti Google
  3. Tiskové centrum Google ČR
  4. Zpravodajské oznámení

Vysílaná setkání (Hangouts On Air) jsou nově dostupná pro všechny uživatele

Praha, 7. května 2012 - Google+ ode dneška dostává další rozměr. Vysílaná setkání (Hangouts On Air), které si vyzkoušelo již několik známých osobností, může od dnešního dne využívat i široká veřejnost, včetně té české. Celebrity, umělci i běžní lidé tak získají nový virtuální vysílací prostor, kde se mohou projevit a ukázat svůj talent mnohem širšímu publiku než doposud. Funkce bude uživatelům zpřístupňována postupně v průběhu následujících týdnů.

Vysílaná setkání (Hangouts On Air) jsou živě vysílané přenosy do 10 účastníků, které probíhají v reálném čase. Jsou přenášena veřejně na Google+ profilu, YouTube kanálu a webových stránkách uživatele, který Setkání pořádá. Divákem pak může být kdokoli, kdo má k těmto kanálům přístup. Vysílané setkání může trvat až čtyři hodiny.

Pořadatel Setkání může průběžně sledovat, kolik lidí přenos sleduje. Po jeho skončení se video záznam automaticky nahraje na YouTube kanál organizátora. Video nahrávka se také objeví v původním odkazu na Google+ profilu, na kterém dotyčný informoval o tom, že Setkání vytvořil.

Forma živého přenosu je vhodná pro všechny, kteří chtějí ostatním něco sdělit nebo projevit svůj talent. V zahraničí už proběhlo několik Vysílaných setkání například s americkým prezidentem Barackem Obamou nebo Davidem Beckhamem. Z českých osobností novou funkci zajisté uvítá například Gábina Partyšová, Iveta Fabešová nebo Jiří Mádl. Všichni Google+ využívají pro to, aby mohli být v bližším kontaktu se svými fanoušky.
“Co mě nejvíc na Google+ baví, je to, že můžu přímo komunikovat s těmi lidmi, kteří si mě přidali do vlastních kruhů, a zajímá je, co dělám. A je skvělé, že mi k tomu stačí i můj telefon,” říká Jiří Mádl, který má na Google+ téměř 2500 fanoušků a slibuje: “S novým Vysílaným setkáním mám určitě něco v plánu, už teď mám v hlavě několik nápadu. Možná oznámení premiéry své nové hry nebo filmu.”
Nový nástroj Google+ pro živé a veřejné konverzace je kombinací platformy Google+ a živých přenosů na YouTube (YouTube Live). Toto spojení však nyní umožňuje interakci více účastníků, zatímco živé přenosy přes YouTube (YouTube Live) byly zaměřeny primárně na pouhé vysílání pro své publikum.

Více informací o Google+ najdete na plus.google.com

###

O společnosti Google Inc. 

Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.

Google Česká republika

Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 35,4% podílu na trhu vyhledávání (Navrcholu.cz, prosinec 2009). Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 50 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense).
Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pressatgoogle.com/cz

Technická podpora pro české uživatele

Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.
# # #

Google je ochranná známka společnosti Google Inc. Všechna další jména a názvy produktů či firem mohou být ochrannými známkami svých vlastníků.

Dotazy tisku:

Judita Hrubešová
Grayling
Tel: 224 251 555, 775 558 271
judita.hrubesova@grayling.com

Štítky: ,